SITEMAP     RSS

چاپ لیبل شیشه ای

لیبل های شیشه ای یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین برچسب ها هستند که در پشت خود چسب داشته و قابلیت شسشو نیز دارند. این لیبل ها از نظر کیفیت و ماندگاری مقاومت بسیاری داشته و در آن از متریال PVC شفاف استفاده شده است. در هنگام چاپ لیبل شیشه ای یکسری نقاط چاپ نمی شوند و همین امر سبب بی رنگ شدن برخی نقاط آن می شود.

 

برای انتخاب رنگ و طرح این لیبل ها بهتر است به پس زمینه ای که قرار است در آنجا چسبانده شوند دقت کنید. برای اطلاعات بیشتر در اربطه با لیبل های شیشه ای در ادامه مطلب همراه ما باشید.

کاربرد لیبل های شیشه ای

لیبل های شیشه ای کاربرد های بسیاری در برخی از مشاغل داشته و حتی یک نوع شیوه تبلیغاتی برای دیده شدن بدون ایجاد مانع هستند. از موارد مورد استفاده و کاربرد لیبل های شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برچسب گارانتی
بطری های شیشه ای و ظروف شفاف
اجسام شفاف با قابلیت دید دو طرف
اجسام شفاف با قابلیت دید دو طرف
شیشه خودرو
سرویس های بهداشتی
صنایع خودروسازی
چاب لیبل برای مغازه
صنایع ساختمان سازی
محصولات غذایی

انواع لیبل های شیشه ای

این لیبل ها دارای انواع گوناگونی با سایز ها و اشکال گوناگون هستند که می توانید با توجه به محلی که قرار است آن را بچسبانید، شکل، سایز، رنگ و … آن را انتخاب کنید. اشکالی مانند بیضی، گرد، مربع، مستطیل، مثلث و یا هر شکلی از مد نظرتان است با رنگ های سفید طلایی نقره ای و روکش های سلفون براق، مات، یووی براق و… از جمله موارد قابل سفارش می باشند.

ویژگی لیبل های شیشه ای

لیبل های شیشه ای علاوه بر کاربرد زیادی که در برخی از زمینه ها دارند دارای ویژگی های منحصربفردی نیز هستند که به برخی از این ویژگی ها در زیر اشاره شده است.

  • چاپ در رنگ های مختلف
  • چاپ در سایز های مختلف
  • مقاومت و چسبندگی بالا
  • قابلیت دید دو طرف

انواع چاپ لیبل های شیشه ای

شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه و سفارش خود روش چاپ مناسب را انتخاب کرده و لیبل خود را به چاپ برسانید.

  • چاپ دیجیتالی
  • چاپ سیلک
  • چاپ فلت بد
  • چاپ طلاکوب
  • چاپ یو وی
  • چاپ افست رول
  • چاپ افست شیت

بهترین روش برای چاپ لیبل های شیشه ای

اینکه کدام روش چاپ را انتخاب کنیم بستگی به نوع و تعداد سفارش ما دارد. چاپ افست شیت معمولا برای تیراژ های بالا استفاده می شود مانند لیبل های موجود روی بطری های نوشدنی، شامپو ها و محصولات دیگر.

چاپ سیلک معمولا برای تیراژ های معمولی تک رنگ و یا دو رنگ مجزا بوده و محدودیت رنگ وجود دارد یعنی نمی توان عکس های رنگی چاپ کرد. چاپ با دستگاه لیبل پرینتر به صورت سیاه و سفیده بوده و به صورت رول با عرض ده سانتی متر صورت می گیرد.

چاپ لیبل شیشه ای

چاپ انواع طرح های مختلف با کیفیت بالا

تماس با ما

برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تماس بگیرید

نحوه چاپ دیجیتالی برچسب شیشه ای

از روش چاپ دیجیتال، برای چاپ انواع لیبل های شیشه ای استفاده شده که این امر با استفاده از دستگاهی به نام پلاتر صورت می گیرد. این دستگاه تصویر طراحی شده به صورت دیجیتالی را روی لیبل پیاده سازی می کند که با استفاده از آن می توانید طرح های دلخواه و زیبایی را چاپ کرده و از آن ها استفاده کنید.

جنس لیبل های پشت چسبدار

محصولات پلیمری از مشتقات زیادی تشکیل شده اند که هرکدام ظاهر و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند. از انواع لیبل های می توان به لیبل شیشه ای، لیبل صدفی، لیبل PVC، لیبل های نایلونی، لیبل های شفاف و متالایز از جمله لیبل های پشت چسبی هستند.

 برای تولید این لیبل ها از لمینت چند لایه دارای ورقه های متالایزر و پلیمری روی یکدیگر استفاده می شود. سپس با استفاه از گرید های مختلف کره ای و ایرانی پشت چسب دار می شوند.

نحوه چسباندن لیبل های شیشه ای

برای چسباندن لیبل های شیشه ای بهتر است ابتدا از تمیز بودن سطح اطمینان حاصل کرده و از تماس با قسمت چسبی این لیبل ها خودداری کنیم. برای این امر می توانیم از دستکسش استفاده کنیم.

هنگام چسباندن برچسب ابتدا یک سمت را به خوبی چسبانده و با فشار مابقی را بچسبانید. برای جلوگیری از ایجاد حباب در زیر این لیبل ها، سطح زیر آن را صاف کنید.

 برای تولید این لیبل ها از لمینت چند لایه دارای ورقه های متالایزر و پلیمری روی یکدیگر استفاده می شود. سپس با استفاه از گرید های مختلف کره ای و ایرانی پشت چسب دار می شوند.

قیمت چاپ لیبل های شیشه ای

هزینه لیبل های شیشه ای بسته به نوع طرح و ابعاد آن متغییر است که انتخاب این امر توسط مشتری صورت می گیرد. همچنین چاپ لیبل در تعداد مورد نظر در قیمت آن تاثیر گذار است. لیبل های شیشه ای را می توانید با طرح دلخواه و کیفیت بالا از سایت شبرنگ الماس سفارش داده و خریدی امن را تجربه کنید.

راهنمای خرید لیبل های شیشه ای

برای مشاهده و سفارش انواع لیبل های شیشه ای با طرح های دلخواه، به سایت شبرنگ الماس مراجعه کرده و با در نظر گرفتن ابعاد و کیفیت مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید.

برای ارتباط با تیم شبرنگ الماس تماس بگیرید